2+4 hrs...Twogether Fourever

/

Iklan : Renault

Iklan : Renault

Iklan : Renault
Muhammad Ttuyup Khamis, November 30, 2006 0 komentar ::

Pembeli rumah dapat lebih perlindungan

Pembeli rumah dapat lebih perlindungan

Muhammad Ttuyup Khamis, November 30, 2006 0 komentar ::
Oleh Jalal Ali Abdul Rahim KUALA LUMPUR: Kabinet semalam bersetuju meminda Akta Pemajuan Perumahan (Kawalan dan Pelesenan) 1996 (Akta 118) ...

Apa Pantas Berharap Surga?

Apa Pantas Berharap Surga?

Muhammad Ttuyup Khamis, November 30, 2006 0 komentar ::
Solat dhuha cuma dua rakaat, qiyamullail (tahajjud) juga hanya dua rakaat, itu pun sambil terkantuk-kantuk. Sholat lima waktu? Sudah jaran...

RAHSIA AL-QURAN

RAHSIA AL-QURAN

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 11 komentar ::
anda penah terfikir akan sebenarnya rahsia mukjizat Al-Quran yg diturunkan kepada Nabi kita Muhammad S.A.W...apakah sebenarnya tujuan al-qur...

Air zam-zam penghulu segala air, banyak khasiat

Air zam-zam penghulu segala air, banyak khasiat

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::
AIR zam-zam mempunyai banyak kelebihan dan keistimewaan berbanding air lain. Perkara ini diperakui oleh banyak kajian saintifik, termasuk s...

Electricity can't be Deadly 2

Electricity can't be Deadly 2

Electricity can't be Deadly 2
Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::

Safe : GreenPeace

Safe : GreenPeace

Safe : GreenPeace
Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::

Will Work for Food

Will Work for Food

Will Work for Food
Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::

DARUL TAQWA & DATUK DR. JOHAR

DARUL TAQWA & DATUK DR. JOHAR

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 2 komentar ::
Digosok-gosok lagi matanya. Dia seakan-akan tidak percaya apa yang dilihatnya. Apakah aku kembali ke zaman unta, ke zaman kolot dan purba? b...

Gelang Zamrud

Gelang Zamrud

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 1 komentar ::
Ezza menyanyi kecil sambil menumis lauk di depannya. Hari ni dia akan masak kari kapitan kepala ikan merah kesukaan suaminya. Setelah dua mi...

PUASA SI MISKIN

PUASA SI MISKIN

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 1 komentar ::
Aku telah menemui sebuah rumah yang usang. Rumah itu hanya berdindingkan buluh bertanggakan batang kelapa. Di serambi rumah itu ada beberap...

Terima Kasih Teman : Part 8

Terima Kasih Teman : Part 8

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 2 komentar ::
“Hah! Lamer tak tengok kau, Syed.” “Kau yang menghilang. Ghaib.” “Mana anak isteri kau, aku dengar sekarang bukan main lagi. Kau dapat cekup...

Terima Kasih Teman : Part 7

Terima Kasih Teman : Part 7

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::
Ika terduduk di kerusi kafe. Cindy masih setia menemani Ika. Tengahari tadi Ika nampak lemah. Malah berkali-kali Ika ke tandas. “Aku call Sy...

Terima Kasih Teman : Part 6

Terima Kasih Teman : Part 6

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::
‘Assalamualaikum, Syed..... Ika jumpa seseorang kat sini. Smart sangat, lagipun dia baik sangat dengan Ika. Ika minat betul kat dia. Nama di...

Terima Kasih Teman : Part 5

Terima Kasih Teman : Part 5

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::
Ika tersenyum sendirian. Esok dia akan berpisah dengan semua. Bumi Permatang...Zakri dan kawan-kawan. Saat yang ditakuti oleh semua orang ak...

Terima Kasih Teman : Part 4

Terima Kasih Teman : Part 4

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::
“Dik...Boleh tolong panggil Azierina. Pakcik nie pak sedara dia. Ada hal penting kat rumah dia.” Azie dipanggil oleh La. Memang kedatangan p...

Terima Kasih Teman : Part 3

Terima Kasih Teman : Part 3

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::
“Rin…Geli geleman aku dibuatnya.Kalau orang lain Ika boleh tahan. Tapi…eiii! Maunyer mat Romeo tu.” “Tak baik kau,Ika. Tak sia-si...

Terima Kasih Teman : Part 2

Terima Kasih Teman : Part 2

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::
“Ika…..Aku ada hal nak cakap ngan kau.” Azie menarik Ika ke koridor. Kelas Ika, Rin, Sue, Zira dan Azie adalah berasingan. Dan antara mereka...

Terima Kasih Teman : Part 1

Terima Kasih Teman : Part 1

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::
“Ika janji Sue, Ika akan bukukan kisah persahabatan kita. Sue dan Rin jadi saksi tau.”

AKU HAMPIR LUPA

AKU HAMPIR LUPA

Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 6 komentar ::
Hampir aku lupa, Apa yang kumiliki sekarang Kebahagiaan yang tidak ternilai Ketenangan hidup yang tidak terbeli Hampir aku lupa, Seseorang y...

Billboard Honda

Billboard Honda

Billboard Honda
Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 6 komentar ::

Studio Habousha

Studio Habousha

Studio Habousha
Muhammad Ttuyup Rabu, November 29, 2006 0 komentar ::

Pil baru halang sperma lelaki keluar

Pil baru halang sperma lelaki keluar

Muhammad Ttuyup Selasa, November 28, 2006 0 komentar ::
Berita Harian : 28/11/2006 LONDON: Ahli sains Britain menghasilkan pil baru untuk lelaki yang dianggap satu revolusi kerana mendakwa ubat...

Mufti nafi kayu kokka berkhasiat

Mufti nafi kayu kokka berkhasiat

Muhammad Ttuyup Selasa, November 28, 2006 0 komentar ::
Berita Harian : 28/11/2006 KANGAR: Tindakan menjual Kayu Kokka yang didakwa dari jenis tongkat Nabi Musa dan mempunyai pelbagai khasiat ad...

Largest Offshore Gas Platform

Largest Offshore Gas Platform

Largest Offshore Gas Platform
'Api' Harjan Milosevic Selasa, November 28, 2006 0 komentar ::
WHO : Troll WHAT : 656,000 tonnes WHERE : Off Norway, North Sea. WHEN : 1996 The Troll Offshore Gas Platform, located off Norway in the Nor...

Operasi Memusnahkan kapal perang pengangkut US

Operasi Memusnahkan kapal perang pengangkut US

Operasi Memusnahkan kapal perang pengangkut US
Muhammad Ttuyup Isnin, November 27, 2006 0 komentar ::