2+4 hrs...Twogether Fourever

/

Aktres guna pacat untuk awet muda

NEW YORK: Aktres Hollywood, Demi Moore mengakui menggunakan pacat sebagai terapi kecantikan awet muda yang membantunya kelihatan jauh lebih muda daripada usia sebenarnya yang sudah mencecah 45 tahun.

Badan anda akan dicukur dan disapu dengan sejenis bahan kimia. Apabila rasa sakit itu hilang, pacat akan diletakkan bagi menghisap darah,” katanya ketika diwawancara hos televisyen Amerika Syarikat, David Letterman.

Moore berada di kota New York bagi mempromosi filem terbarunya, Flawless, tetapi pertemuannya dengan Letterman ternyata dikuasai topik berhubung usahanya untuk kelihatan muda.

Tambahan pula perkahwinannya dengan aktor, Ashton Kutcher yang berusia 30 tahun atau 15 tahun lebih muda daripada Moore.

Saya akui sentiasa mencari kaedah alternatif kecantikan yang dapat meningkatkan kesihatan serta proses pemulihan badan. Saya berada di Austria bagi melakukan usaha pembersihan badan yang turut membabitkan penggunaan pacat.

Ini bukanlah pacat biasa, tetapi pacat khas yang dilatih khusus untuk menghisap darah.”

Terapi menggunakan pacat sememangnya mempunyai sejarah yang lama dan pakar perubatan Mesir pernah menganggap haiwan penghisap darah itu sebagai penawar segala penyakit.

Malah, pada masa ini, pacat ada kalanya digunakan dalam rawatan pembedahan plastik serta kaedah bagi menyambung semula bahagian tubuh yang rosak atau parah.

Moore, janda aktor Bruce Willis, berkata dia pada mulanya mengunjungi pusat perubatan itu bagi tujuan melakukan proses membuang toksik dalam darah.

Pacat mempunyai sejenis enzim yang disalurkan ke dalam darah kita menerusi gigitannya. Selepas gigitan itu, anda akan mengeluarkan darah yang banyak dan kesihatan anda dapat dipertingkatkan."

Moore juga menjalani pelbagai pembedahan dan rawatan kecantikan termasuk menyedut lemak perut, membesarkan payu dara, menegangkan kulit muka dan kening, suntikan kolagen, pembedahan lutut, mencantikkan dan memutihkan gigi, pemutihan kulit dan senaman. - Agensi

Sumber :: Berita Harian
try , Khamis, Mac 27, 2008 | 0 komentar :: Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

...lagi Artikel yang Berkaitan :

Terima kasih atas kunjungannya, Bila anda suka dengan artikel ini silakanlah JOIN TO MEMBER BLOG atau berlangganan geratis Artikel dari blog ini, daftarkan email anda pada form subscribe diatas . Pergunakan vasilitas diblog ini untuk mempermudah anda. Bila ada masalah dalam penulisan artikel ini silahkan kontak saya melalui kotak komentar yang ada dibawah atau gunakan fasilitas yang ada diblog ini untuk menghubingi saya.

Salam Blogger.... !!! .

0 komentar :: :

1. Komentar SPAM Akan secepatnya dihapus
2. Pastikan untuk " Berlangganan Lewat Email " untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Cek komentar masuk sebelum bertanya.
4. Link aktiv tidak akan berpungsi.
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Untuk mengajukan pertanyaan diluar postingan diatas, silahkan klik " Forum Diskusi "
7. Bergabung dengan kami untuk menjadi member Klik " Join to Member "
8. Komentar yang mengandung code tag HTML, konversikan terlebih dulu silahkan klik " Konversi Kode "

Konversi Kode Forum Diskusi Join to Blog