/

Ketahui rahsia kecantikan Supermodel hebat, Miranda Kerr

 

S

iapa yang tidak tertawan dengan senyuman manis model hebat, Miranda Kerr? Bukan sahaja mempunyai wajah yang jelita, tetapi dia juga mempunyai badan yang sungguh menawan walaupun sudah melahirkan anak! Bayangkan…

 

Sebab utama Miranda kekal cantik kerana dia begitu memahami keperluan badannya dan tahu nutrien yang penting untuknya.

 

Menurut Miranda, dia memulakan harinya dengan air lemon suam kerana ia menghidupkan sistem penghadaman, meningkatkan daya imun badan, membersihkan bahagian dalaman badan serta kaya dengan vitamin C.

 

Miranda juga ada resepi smoothie yang sememangnya bagus untuk kecantikan dan kesihatan. Setiap pagi dia akan mengisar serbuk acai, buah beri goji, spirulina, serbuk koko mentah, serbuk macca, chia seeds, serbuk vegan rice bersama air kelapa asli dan santan untuk diminum.

 

Acai power kaya dengan mineral, nutrien serta merupakan sumber antioksidan yang baik. Spirulina dikatakan sebagai makanan tambahan yang paling lengkap di dalam dunia. Serbuk koko mentah tidak mengandungi apa-apa bahan kimia, serbuk macca memberi tenaga dan mencergaskan badan anda.

 

Chia seeds merupakan makanan tambahan yang kaya dengan kalsium, magnesium, iron serta fiber. Vegan rice powder membantu otot anda mengekalkan tenaga sepanjang hari dan bagus untuk mengekalkan tahap gula yang optimum di dalam darah.

 

Jadi, untuk cantik dan sihat, anda perlu bijak dan tahu keperluan badan anda. Bahan-bahan ini boleh didapati di kedai makanan organik atau Cold Storage.

 

Selamat mencuba!

 


*Sumber

 

Unknown , Khamis, Ogos 15, 2013 | 0 komentar :: Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

...lagi Artikel yang Berkaitan :

Terima kasih atas kunjungannya, Bila anda suka dengan artikel ini silakanlah JOIN TO MEMBER BLOG atau berlangganan geratis Artikel dari blog ini, daftarkan email anda pada form subscribe diatas . Pergunakan vasilitas diblog ini untuk mempermudah anda. Bila ada masalah dalam penulisan artikel ini silahkan kontak saya melalui kotak komentar yang ada dibawah atau gunakan fasilitas yang ada diblog ini untuk menghubingi saya.

Salam Blogger.... !!! .

0 komentar :: :

1. Komentar SPAM Akan secepatnya dihapus
2. Pastikan untuk " Berlangganan Lewat Email " untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Cek komentar masuk sebelum bertanya.
4. Link aktiv tidak akan berpungsi.
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Untuk mengajukan pertanyaan diluar postingan diatas, silahkan klik " Forum Diskusi "
7. Bergabung dengan kami untuk menjadi member Klik " Join to Member "
8. Komentar yang mengandung code tag HTML, konversikan terlebih dulu silahkan klik " Konversi Kode "

Konversi Kode Forum Diskusi Join to Blog