/

Muhammad nama kedua popular untuk bayi di England dan Wales

H

arry dan Amelia merupakan nama yang paling popular untuk bayi yang dilahirkan di England dan Wales untuk tahun kedua berturut-turut. Menurut Pejabat Statistik Kebangsaan, Amelia adalah nama gadis paling popular pada tahun 2011 dan 2012  yang menjadi pilihan ibu bapa di England dan Wales, manakala Harry mendahului senarai di tiga kawasan utama. Muhammad adalah nama kedua yang paling popular untuk kanak-kanak lelaki di seluruh England dan Wales,dengan perbezaan ejaan yang diambil kira.

 

Jumlah nama Muhammad merangkumi nama bagi tiga ejaan yang berbeza dengan nama yang sama disenaraikan dalam 100 nama-nama teratas bagi lelaki daripada Pejabat Statistik Kebangsaan. Yang paling biasa adalah Muhammad, yang berada di tempat ke-19, Mohammed di tangga ke 26 dan Mohammad adalah di tempat ke-60. Jumlah nama yang telah diberikan adalah  7,139 kali pada tahun 2012, hanya 29 nama bayi di belakang Harry yang mengambil tempat teratas.

 

Muhammad adalah nama yang paling popular untuk kanak-kanak lelaki di London, Jack telah dipilih oleh kebanyakan penduduk di timur utara manakala ibu bapa Welsh memilih nama Jacob.

 

 

*Sumber

Unknown , Khamis, Ogos 15, 2013 | 0 komentar :: Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

...lagi Artikel yang Berkaitan :

Terima kasih atas kunjungannya, Bila anda suka dengan artikel ini silakanlah JOIN TO MEMBER BLOG atau berlangganan geratis Artikel dari blog ini, daftarkan email anda pada form subscribe diatas . Pergunakan vasilitas diblog ini untuk mempermudah anda. Bila ada masalah dalam penulisan artikel ini silahkan kontak saya melalui kotak komentar yang ada dibawah atau gunakan fasilitas yang ada diblog ini untuk menghubingi saya.

Salam Blogger.... !!! .

0 komentar :: :

1. Komentar SPAM Akan secepatnya dihapus
2. Pastikan untuk " Berlangganan Lewat Email " untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Cek komentar masuk sebelum bertanya.
4. Link aktiv tidak akan berpungsi.
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Untuk mengajukan pertanyaan diluar postingan diatas, silahkan klik " Forum Diskusi "
7. Bergabung dengan kami untuk menjadi member Klik " Join to Member "
8. Komentar yang mengandung code tag HTML, konversikan terlebih dulu silahkan klik " Konversi Kode "

Konversi Kode Forum Diskusi Join to Blog