Berikut adalah iklan dari British yang terbaik dari 40 tahun yang lalu. Ia kelihatan moden, tetapi yang sebenarnya dari masa yang lalu dan akan kekal selama-lamanya.
2006. Cinta Saint Wayne atau benci beliau, ini adalah sebuah papan iklan yang benar-benar menakjubkan dari Nike, dan untuk semua England.
Agensi iklan: Wieden & Kennedy London.
1975. Kelakar.
Iklan agensi: Collett Dickenson Pearce & Partners
2001. Jadi comel dan pandai.
Iklan Agensi: RKCR / Y & R
2001/2002. Club 18-30 was Club Med, except exponentially sleazier. The best ads draw the reader in, and then keep him/her there. No campaign has ever done that better than these posters which, upon closer review, are completely harmless.
Iklan Agensi: Saatchi & Saatchi, London.
Poster The Economist "putih merah" 25 tahun yang lalu adalah legenda di kalangan kreatif iklan. Saya mengambil keluar hanya beberapa kegemaran saya. Di atas, papan iklan 2004 dengan sensor cahaya melakukan apa yang digambarkan. Agensi iklan lama majalah itu adalah Abbott Mead Vickers / BBDO.

Terima kasih atas kunjungannya, Bila anda suka dengan artikel ini silakanlah JOIN TO MEMBER BLOG atau berlangganan geratis Artikel dari blog ini, daftarkan email anda pada form subscribe diatas . Pergunakan vasilitas diblog ini untuk mempermudah anda. Bila ada masalah dalam penulisan artikel ini silahkan kontak saya melalui kotak komentar yang ada dibawah atau gunakan fasilitas yang ada diblog ini untuk menghubingi saya.
Salam Blogger.... !!! .
CHAIRMAN :: Saya bermula di blog ini pada februari 2007 selepas dijemput oleh Mr. Ttuyup. Pada bulan november 2007 saya mengambilalih sepenuhnya bloh ini daripada Mr. Ttuyup, tetapi bermula Mac 2008 saya mengubah bentuk dan corak penampilan blog ini. Saya pernah mengubah alamat blog ini kepada www.red10.tk yang diperolehi secara percuma. Selepas setahun kemudian alamat ini dipadamkan selepas pihak terbabit mengenakan bayaran.

0 komentar :: :
1. Komentar SPAM Akan secepatnya dihapus
Konversi Kode Forum Diskusi Join to Blog2. Pastikan untuk " Berlangganan Lewat Email " untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Cek komentar masuk sebelum bertanya.
4. Link aktiv tidak akan berpungsi.
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Untuk mengajukan pertanyaan diluar postingan diatas, silahkan klik " Forum Diskusi "
7. Bergabung dengan kami untuk menjadi member Klik " Join to Member "
8. Komentar yang mengandung code tag HTML, konversikan terlebih dulu silahkan klik " Konversi Kode "