2+4 hrs...Twogether Fourever

/

Isteri hadiah suami seks setiap hari


CHARLA dan suaminya, Brad.

RALEIGH - Seorang eksekutif perhubungan awam (PR), Charla Muller memberikan hadiah istimewa kepada suaminya iaitu hubungan seks selama 365 malam, dua tahun lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

Charla, 42 dari Carolina Utara, Amerika Syarikat (AS) turut menulis sebuah buku menceritakan pengalaman tersebut.

Hadiah istimewa itu ditawarkan ketika suaminya menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-40 tahun. Wanita itu berkata, pada awalnya, Brad menyangka dia hanya bergurau dan menolak pelawaan itu tetapi selepas sebulan melakukan seks, suaminya mula menggemari rutin mereka.

"Kadang-kala saya terlupa mencukur bulu kaki dan nafas saya pula berbau tetapi Brad tetap menganggap saya seksi dan gembira ketika berasmara dengan saya pada setiap malam," kata wanita itu.

Menurutnya, seks pada setiap malam menjadikan hubungan mereka bertambah akrab.

Bagaimanapun, menjelang bulan ketiga, Brad mula menunjukkan tanda-tanda keletihan dan menolak pelawaan untuk bersama.

"Kita sudah melakukannya untuk 88 hari berturut-turut dan saya keletihan, Kita boleh melakukannya semula pada malam esok," kata lelaki itu.

Menurut Charla, seks pada setiap hari berupaya melenyapkan tekanan kerja suaminya. - Agensi
Adam MeRAH , Jumaat, Mei 29, 2009 | 0 komentar :: Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

...lagi Artikel yang Berkaitan :

Terima kasih atas kunjungannya, Bila anda suka dengan artikel ini silakanlah JOIN TO MEMBER BLOG atau berlangganan geratis Artikel dari blog ini, daftarkan email anda pada form subscribe diatas . Pergunakan vasilitas diblog ini untuk mempermudah anda. Bila ada masalah dalam penulisan artikel ini silahkan kontak saya melalui kotak komentar yang ada dibawah atau gunakan fasilitas yang ada diblog ini untuk menghubingi saya.

Salam Blogger.... !!! .

0 komentar :: :

1. Komentar SPAM Akan secepatnya dihapus
2. Pastikan untuk " Berlangganan Lewat Email " untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Cek komentar masuk sebelum bertanya.
4. Link aktiv tidak akan berpungsi.
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Untuk mengajukan pertanyaan diluar postingan diatas, silahkan klik " Forum Diskusi "
7. Bergabung dengan kami untuk menjadi member Klik " Join to Member "
8. Komentar yang mengandung code tag HTML, konversikan terlebih dulu silahkan klik " Konversi Kode "

Konversi Kode Forum Diskusi Join to Blog