/

Memohon Bantuan anda untuk Mohd Raffie bin Abd Latiff (831128-14-5979) - Mangsa insiden simbahan asid

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam satu Malaysia.

Saya Jeffy Latiff, abang kepada Mohd Raffie bin Abd Latiff (831128-14-5979) iaitu mangsa insiden simbahan asid pada awal pagi 8 Ogos 2011 lalu dengan rasa rendah diri ingin memohon bantuan dari mana-mana pihak yang sudi memberikan sumbangan ikhlas bagi membolehkan adik saya menjalani pembedahan plastik disebabkan kecederaan parah yang dialami beliau dalam insiden itu.

Anda boleh memberikan sumbangan ikhlas ke Akaun Maybank (No akaun: 164052300196 - Mohd Raffie Bin Abdul Latif).

Untuk pengetahuan anda, adik saya kini ditempatkan di Ward NW3 ICU (Burn Care Unit) Tingkat 2 Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Kepada sesiapa yang memberikan sumbangan, saya dan keluarga mengucapkan ribuan terima kasih di atas keprihatinan & keikhlasan anda.

Harapan saya moga anda dapat panjangkan e-mail / artikel ini kepada rakan-rakan yang lain.


Disertakan di sini maklumat tentang diri saya untuk makluman anda..
Nama : Mejar Mohd Jeffry bin Abd Latiff TUDM
No. tentera : T372987
Bertugas : Bahagian Operasi Latihan & Pertahanan (BOLP)
                  Markas Angkatan Tentera Malaysia (Mk ATM)
                 Jalan Padang Tembak
                 50634 KUALA LUMPUR
Talian peribadi : 010-2206125
Talian pejabat :  03-20713102
                            03-20716125
Talian HKL: 03-26155555 sambungan : Wad Kebakaran Dewasa (NW3) Tingkat 2
Anda boleh terus menghubungi saya pada bila-bila masa.                 
Laporan polis :
Balai : Jalan Dang Wangi
No report : DANG WANGI/030322/11

Sekian Terima Kasih.
Unknown , Khamis, Ogos 25, 2011 | 0 komentar :: Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

...lagi Artikel yang Berkaitan :

Terima kasih atas kunjungannya, Bila anda suka dengan artikel ini silakanlah JOIN TO MEMBER BLOG atau berlangganan geratis Artikel dari blog ini, daftarkan email anda pada form subscribe diatas . Pergunakan vasilitas diblog ini untuk mempermudah anda. Bila ada masalah dalam penulisan artikel ini silahkan kontak saya melalui kotak komentar yang ada dibawah atau gunakan fasilitas yang ada diblog ini untuk menghubingi saya.

Salam Blogger.... !!! .

0 komentar :: :

1. Komentar SPAM Akan secepatnya dihapus
2. Pastikan untuk " Berlangganan Lewat Email " untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Cek komentar masuk sebelum bertanya.
4. Link aktiv tidak akan berpungsi.
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Untuk mengajukan pertanyaan diluar postingan diatas, silahkan klik " Forum Diskusi "
7. Bergabung dengan kami untuk menjadi member Klik " Join to Member "
8. Komentar yang mengandung code tag HTML, konversikan terlebih dulu silahkan klik " Konversi Kode "

Konversi Kode Forum Diskusi Join to Blog