2+4 hrs...Twogether Fourever

/

Ikan emas ajaib hidup tanpa air

IKAN emas yang diberi nama Ginger kembali berenang di dalam balang selepas lebih 13 jam hidup tanpa air.

LONDON - Seekor ikan emas yang dipelihara oleh seorang wanita Britain, Barbara Woodward didapati masih hidup selepas 13 jam melompat keluar dari sebuah balang, lapor sebuah akhbar semalam.

Ikan emas yang bernama Ginger itu dipercayai melompat keluar pada waktu tengah malam 22 Disember lepas di kediaman Woodward di Glouchester, England.

"Apabila saya bangun pada pukul 7 pagi dan melihat haiwan itu di lantai, saya menganggap ia sudah mati. Ikan itu tidak bergerak dan berada di lantai selama berjam-jam," katanya.

Bagaimanapun, Woodward yang berusia 61 tahun dan bekerja sebagai penyambut tetamu amat terkejut ketika pulang daripada bekerja apabila mendapati Ginger menggerakkan sirip tanda ia masih bernyawa.

"Saya sukar mempercayai. Bagaimana ikan emas itu dapat hidup untuk tempoh begitu lama," ujar wanita tersebut.

Dia kemudian meletakkan Ginger kembali ke dalam balang berisi air dan ikan itu berenang seperti biasa. - Agensi
Marjaki Rawo , Jumaat, Oktober 30, 2009 | 0 komentar :: Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

...lagi Artikel yang Berkaitan :

Terima kasih atas kunjungannya, Bila anda suka dengan artikel ini silakanlah JOIN TO MEMBER BLOG atau berlangganan geratis Artikel dari blog ini, daftarkan email anda pada form subscribe diatas . Pergunakan vasilitas diblog ini untuk mempermudah anda. Bila ada masalah dalam penulisan artikel ini silahkan kontak saya melalui kotak komentar yang ada dibawah atau gunakan fasilitas yang ada diblog ini untuk menghubingi saya.

Salam Blogger.... !!! .

PENULIS Marjaki Rawo

Saya dikenali dengan nama Helang Merah dan nama panggilan, J.Ki, Saya mula menyertai blog ini bermula Oktober 2008

0 komentar :: :

1. Komentar SPAM Akan secepatnya dihapus
2. Pastikan untuk " Berlangganan Lewat Email " untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Cek komentar masuk sebelum bertanya.
4. Link aktiv tidak akan berpungsi.
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Untuk mengajukan pertanyaan diluar postingan diatas, silahkan klik " Forum Diskusi "
7. Bergabung dengan kami untuk menjadi member Klik " Join to Member "
8. Komentar yang mengandung code tag HTML, konversikan terlebih dulu silahkan klik " Konversi Kode "

Konversi Kode Forum Diskusi Join to Blog