Some things in life are rarely seen, mostly only by the local fool of town, and barely believable. With some real species it’s going to be exactly the same - unless we take urgent actions to preserve the wildlife is it is and make sure it doesn’t extinct. That’s why I think these ads for WWF bring the message across very well. With a lot of animals in the grey zone of being extincted, pictures of them in a natural habitat will become as rare as a picture of the monster of Loch Ness, Big Foot or UFOs. I like the amateur feeling of the pictures, the raw grains in them as if they were over 50 years old already. Melancholic, yes. Funny, no. Necessarry, absolutely.
Agency: Ogilvy SA
Art Directors: Prabashan Pather, Catherine Conradie,Gareth McPherson
Writers: Catherine Conradie, Prabashan Pather
Creative Director: Gordon Ray
Executive Creative Director: Mark Fisher
Via Adverbox
Terima kasih atas kunjungannya, Bila anda suka dengan artikel ini silakanlah JOIN TO MEMBER BLOG atau berlangganan geratis Artikel dari blog ini, daftarkan email anda pada form subscribe diatas . Pergunakan vasilitas diblog ini untuk mempermudah anda. Bila ada masalah dalam penulisan artikel ini silahkan kontak saya melalui kotak komentar yang ada dibawah atau gunakan fasilitas yang ada diblog ini untuk menghubingi saya.
Salam Blogger.... !!! .
0 komentar :: :
1. Komentar SPAM Akan secepatnya dihapus
Konversi Kode Forum Diskusi Join to Blog2. Pastikan untuk " Berlangganan Lewat Email " untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Cek komentar masuk sebelum bertanya.
4. Link aktiv tidak akan berpungsi.
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Untuk mengajukan pertanyaan diluar postingan diatas, silahkan klik " Forum Diskusi "
7. Bergabung dengan kami untuk menjadi member Klik " Join to Member "
8. Komentar yang mengandung code tag HTML, konversikan terlebih dulu silahkan klik " Konversi Kode "