/

Singapura Dipilih Pelabuhan Laut Asia Terbaik Untuk Kali Ke-20

SINGAPURA, 22 April - Pelabuhan Singapura telah dipilih sebagai "Pelabuhan Laut Terbaik di Asia" untuk kali ke-20 oleh Cargonews Asia, sebuah terbitan pengangkutan terkemuka.

Anugerah antarabangsa itu diterima oleh pemangku ketua eksekutif Maritime and Port Authority of Singapore (MPA), Kapt. Khong Shen Ping pada acara Anugerah Fret dan Rantaian Bekalan Asia ke-22 (AFSCA) di sini malam ini.

Khong berkata anugerah itu menandakan keyakinan dari rakan kongsi industrinya dan mengesahkan semula Singapura sebagai pelabuhan pilihan mereka di Asia.

Beliau berkata yang MPA akan terus bekerjasama dengan rakan maritimnya bagi memastikan Singapura kekal sebagai pelabuhan hab muatan pindah kapal global terkemuka, terkenal oleh daya saing dan perkhidmatan berkualitinya.
Pemilihan bagi anugerah itu adalah berdasarkan kepada beberapa kriteria seperti mempunyai daya saing dari segi kos dan regim mesra kontena perkapalan, menyediakan pelaburan yang tepat masa dan mencukupi dalam infrastruktur pelabuhan bagi memenuhi permintaan dan mempermudahkan perkhidmatan tambahan termasuk logistik dan penghantar fret.

Pengundi termasuklah syarikat perkapalan, pengendali terminal, penghantar fret dan para pengangkut seluruh Asia. - bernama
try , Rabu, April 23, 2008 | 0 komentar :: Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

...lagi Artikel yang Berkaitan :

Terima kasih atas kunjungannya, Bila anda suka dengan artikel ini silakanlah JOIN TO MEMBER BLOG atau berlangganan geratis Artikel dari blog ini, daftarkan email anda pada form subscribe diatas . Pergunakan vasilitas diblog ini untuk mempermudah anda. Bila ada masalah dalam penulisan artikel ini silahkan kontak saya melalui kotak komentar yang ada dibawah atau gunakan fasilitas yang ada diblog ini untuk menghubingi saya.

Salam Blogger.... !!! .

0 komentar :: :

1. Komentar SPAM Akan secepatnya dihapus
2. Pastikan untuk " Berlangganan Lewat Email " untuk membangun kreatifitas blog ini
3. Cek komentar masuk sebelum bertanya.
4. Link aktiv tidak akan berpungsi.
5. Dilarang menyebarluaskan artikel tanpa persetujuan dari saya.
6. Untuk mengajukan pertanyaan diluar postingan diatas, silahkan klik " Forum Diskusi "
7. Bergabung dengan kami untuk menjadi member Klik " Join to Member "
8. Komentar yang mengandung code tag HTML, konversikan terlebih dulu silahkan klik " Konversi Kode "

Konversi Kode Forum Diskusi Join to Blog