2+4 hrs...Twogether Fourever

/

Aiman tak kisah (rakyat malaysia)

Aiman tak kisah (rakyat malaysia)

Muhammad Ttuyup Ahad, Mac 26, 2006 0 komentar ::
Aiman tak kisah? ke xleh ambik kisah? 1. Bila kita ke EPF untuk menyemak caruman, dengan sekelip mata saja penyata dapat dikeluarkan mela...

Budu (Sos Bilis)

Budu (Sos Bilis)

Muhammad Ttuyup Khamis, Mac 16, 2006 0 komentar ::
M isteri yang baru terungkap. Khazanah yang belum dikenali ramai tapi sudah lama diamalkan di Kelate. Budu atau sos bilis yang berasal dari ...

Budu oh! Budu...

Budu oh! Budu...

Muhammad Ttuyup Khamis, Mac 16, 2006 0 komentar ::
M isteri yang baru terungkap. Khazanah yang belum dikenali ramai tapi sudah lama diamalkan di Kelate. Budu atau sos bilis yang berasal dari ...

(jenaka) Lawak DUN

(jenaka) Lawak DUN

Muhammad Ttuyup Rabu, Mac 15, 2006 0 komentar ::
DUN yg paling sejuk . DUN Batu Berendam DUN yg paling tak de rasa . DUN Air Tawar DUN yg paling panas , DUN Pedas. DUN yg paling miskin . DU...

Maklumat Mengenai Tayar Kenderaan Anda

Maklumat Mengenai Tayar Kenderaan Anda

Muhammad Ttuyup Sabtu, Mac 11, 2006 0 komentar ::
S ebenarnya , setiap tayar mempunyai maklumat yang terperinci berhubung jenis, saiz dan keumpamaan, termasuk minggu dan tahun keluaran. Sesi...

Tok Janggut tokoh terbilang

Tok Janggut tokoh terbilang

Muhammad Ttuyup Jumaat, Mac 10, 2006 7 komentar ::
Oleh Nasron Sira Rahim PROFIL : HAJI MAT HASSAN PANGLIMA MUNAS Gelaran lain: Tok Janggut Tahun lahir: 1850 Tempat lahir: Kampung Saring d...

Tok Janggut

Tok Janggut

Tok Janggut
Muhammad Ttuyup Jumaat, Mac 10, 2006 1 komentar ::
Pahlawan Islam Melayu (TOK JANGGUT) Ini ada satu penemuan yang menarik. Saya dapat satu email dari member kata imej yang tuan/puan tengok da...

Tipah Tertipu Bang - Episod 1/4

Tipah Tertipu Bang - Episod 1/4

Muhammad Ttuyup Jumaat, Mac 03, 2006 0 komentar ::
Hasil karya : iziyana - iziyana@hotmail.com Petikan dari halaman web Karangkraf B ukannya aku bernekad tidak mahu pulang ke kampung halaman,...

Tipah Tertipu Bang - Episod 2/4

Tipah Tertipu Bang - Episod 2/4

Muhammad Ttuyup Jumaat, Mac 03, 2006 0 komentar ::
"Wah... nampaknya Cik Intan kita ni nak ada pembantu baru ye. Lepas ni kalau masih tak ada masa nak berbual dengan kita, aku tak tahula...

Tipah Tertipu Bang - Episod 3/4

Tipah Tertipu Bang - Episod 3/4

Muhammad Ttuyup Jumaat, Mac 03, 2006 1 komentar ::
"Oi!! Cik Intan! Tak reti-reti nak makan tengahari ke? Kerja pun kerjalah jugak, melantak pun melantak jugak.. " tegur Farah. &quo...

Tipah Tertipu Bang - Episod 4/4 (Final)

Tipah Tertipu Bang - Episod 4/4 (Final)

Muhammad Ttuyup Jumaat, Mac 03, 2006 1 komentar ::
Ah!! Hari tu muncul juga!!! Aku takut!! "Aku terima nikahnya Intan Shahira Binti Rahman dengan mas kahwin 80.00 ringgit tunai.." j...

keyboard shortcuts

keyboard shortcuts

Muhammad Ttuyup Khamis, Mac 02, 2006 0 komentar ::
CTRL+C (Copy) CTRL+X (Cut) CTRL+V (Paste) CTRL+Z (Undo) DELETE (Delete) SHIFT+DELETE (Delete the selected item permanently without placing t...

Mountain View

Mountain View

Mountain View
Muhammad Ttuyup Khamis, Mac 02, 2006 0 komentar ::

Lagu Untuk Aina

Lagu Untuk Aina

Muhammad Ttuyup Rabu, Mac 01, 2006 0 komentar ::
DALAM hidup ini tiada apa yg aku cari melainkan ketenangan dan kebahagiaan. Aku bahagia melihat dia gembira, aku senang hati melihat dia ke...